Η έκφραση του χιούμορ των παιδιών μέσω των λεκτικών (γλωσσικών) παιχνιδιών στο σχολικό περιβάλλον στην Ελλάδα
![ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΗ) / ΜΙΧΑΗΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ , ΧΑΤΖΗ ΜΑΙΡΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΗ) / ΜΙΧΑΗΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ , ΧΑΤΖΗ ΜΑΙΡΗ](https://www.politeianet.gr/components/com_virtuemart/shop_image/product/1BB3E9BACD3A8B4D30ED5B526BEA7579.jpg)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΗ) / ΜΙΧΑΗΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ , ΧΑΤΖΗ ΜΑΙΡΗ
![Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για τα παιδιά της Α', Β' και Γ' τάξης του Δημοτικού. – 24 ώρες γονείς Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για τα παιδιά της Α', Β' και Γ' τάξης του Δημοτικού. – 24 ώρες γονείς](https://www.parents24.gr/wp-content/uploads/2018/10/43950169_2222676147804778_3319815385422757888_n-660x400.jpg)
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για τα παιδιά της Α', Β' και Γ' τάξης του Δημοτικού. – 24 ώρες γονείς
![PDF) Η διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο με την αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής. Διδακτική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη φροντιστηριακή εκπαίδευση PDF) Η διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο με την αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής. Διδακτική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη φροντιστηριακή εκπαίδευση](https://i1.rgstatic.net/publication/342883302_E_didaskalia_tes_Neoellenikes_Logotechnias_sto_Gymnasio_me_ten_axiopoiese_tes_Demiourgikes_Graphes_Didaktike_prosengise_kai_praktike_epharmoge_ste_phrontisteriake_ekpaideuse/links/5f0b9a3d92851c52d62f85d2/largepreview.png)