![Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT](https://image.slidesharecdn.com/3-210919145331/85/2021-4-320.jpg?cb=1668271144)
Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT
![Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT](https://image.slidesharecdn.com/3-210919145331/85/2021-2-320.jpg?cb=1668271144)
Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT
![PDF) Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε. στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μικτή Μάθηση και Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης. PDF) Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε. στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μικτή Μάθηση και Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης.](https://i1.rgstatic.net/publication/341051330_Didaskalia_me_chrese_TPE_ste_Deuterobathmia_ekpaideuse_Mikte_Mathese_kai_Diadiktyaka_Periballonta_Matheses/links/5eaaf580a6fdcc70509dc62c/largepreview.png)
PDF) Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε. στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μικτή Μάθηση και Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης.
![Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT](https://cdn.slidesharecdn.com/ss_thumbnails/3-210919145331-thumbnail.jpg?width=640&height=640&fit=bounds)
Αντιλήψεις, παρανοήσεις και καλές πρακτικές για το μοντέλο της αντεστραμμένης τάξης/διδασκαλίας/μάθησης», Ι. Τζωρτζάκης 2021 | PPT
![PDF) Διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Ιστορίας μέσα από την εφαρμογή και την αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων PDF) Διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών υποψήφιων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Ιστορίας μέσα από την εφαρμογή και την αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων](https://i1.rgstatic.net/publication/372206413_Diereunese_ton_apopseon_kai_ton_praktikon_ypopsephion_ekpaideutikon_gia_te_didaskalia_tes_Istorias_mesa_apo_ten_epharmoge_kai_ten_axiologese_enallaktikon_didaktikon_prosengiseon/links/64a959fb95bbbe0c6e2186bd/largepreview.png)