Η τοποθέτηση επωνυμιών (brands) και επώνυμων προϊόντων (branded products) σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας: παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών - Ποιες οι νέες συνήθειες πληρωμών - Pelop.gr - Ειδησεις
Social Media Marketing - Comb | PDF
Αυτοκόλλητη ταινία στερέωσης Leukosilk 5cm X 4,6m
Έρευνα σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά για εκτυπωτικές συσκευές
Έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά & καταναλωτική συνείδηση | PDF
Μονωτική Ταινία Άσπρη 1.9cmx20m συσκ. 10τεμ W1920ΑΣ
Black Friday 2023: Προσφορές σε ρούχα και ηλεκτρικά είδη
Μεταβατικός μήνας ο Μάρτης και υποτονική η αγοραστική κίνηση για τα εμπορικά καταστήματα της Κορίνθου (Βιντεο) - Super TV Κορίνθου
Έρευνα σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά για εκτυπωτικές συσκευές